Wednesday, April 30, 2008

Har man inget att stressa över så kan man hitta på något

Jag hade lite sammandragningar i natt. Jag har ju en vecka kvar till beräknat datum så jag borde ju vara inställd på att det kan vara skarpt läge när som helst nu. Förstås slog mig tanken att 'kanske det är dags'. Följande tanke var sedan inte 'oj vad spännande', 'äntligen' eller ens ' hjälp, jag vill inte!'. Följande tanke var 'Men jag har ju inte tagit fram sängkläder till våra gäster som kommer imorgon!' Stört beteende? Definitivt. Framförallt då besökarna är min syster och hennes 2 barn - fullt kapabla att klara sig själv och skulle utan tvekan klara av att hitta täcke och lakan. Det börjar närma sig terapidags tror jag.

Sen var det ju inte dags att föda barn i alla fall. Jag somnade om några timmar och gick sen upp och sydde en sjörövarögonlapp.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du ska bli riktigt orolig när du går upp och börjar baka som om du ägde ett konditori!
Kram!!!
//Lotta

30 April, 2008 12:38  

Post a Comment

<< Home