Saturday, August 02, 2008

Luggen och jag

Min hårsituation är helt utom kontroll. Luggeländet bara hänger och resten är inte bättre. Kan man gå och göra en hårexstension på bara luggen, så att jag kan få sätta upp min älskade hästsvans igen? Jag måste skaffa nån slags keps att ha på mig och försöka se lite glamoursportig ut, sådär som Elin Tiger Woods (vi är ju jättelika även annars). Vilken annan huvudbonad kan man annars ha, utan att slutresultatet blir antingen Povel Ramel- eller Hyacint Bucket- lookalike? Jag säger det igen: om jag någonsin i framtiden pratar om att gå och få luggen avklippt - spärra in mig!!

2 Comments:

Blogger steffanie said...

Nu tror jag nästan här krävs en bild på "eländet"!

03 August, 2008 12:39  
Anonymous Anonymous said...

Ha ha nej det tror jag verkligen inte!

04 August, 2008 10:37  

Post a Comment

<< Home