Friday, May 16, 2008

Blä

Nu blir jag galen snart. Vad hette den där filmen om killen som vaknade upp till samma dag varje morgon - Groundhog day? Sånt är mitt liv just nu. Jag vaknar varje morgon och är fortfarande otympligt gravid och utan minsta tecken på att det skulle vara dags. Det känns som om jag lever i en vakumtillvaro. Tiden står stilla. Livet har avstannat. Vilket det förstås inte har. Jag är säker på att det egentligen händer en massa spännande saker där ute i verkligen, men det når liksom inte fram till mig. Jag var så övertygad att denna kommande helg skulle jag vara en euforisk tvåbarnsmamma, inte en trött och sur människoelefant. Och nu börjar stressen komma. Det är 5 dagar kvar till sonens födelsedag. Måtte jag åtminstone kunna ge mina barn en varsin födelsedag!

2 Comments:

Blogger K said...

Men horru, om du vill att barnen ska ha varsinna fodelsedagar skulle ni val planerat liiite battre! ;) sa inte risken finns att det blir samma menar jag! :) host och var barn vettu, inte en chans att det blir samma dag! Trodde att det kanske var dags nar jag inte hittade nagra uppdateringar pa nagra dagar...
Haller tummarna for att det blir av i helgen! innan brorsan fodelsedag! ;)
Kram

16 May, 2008 14:44  
Anonymous Anonymous said...

Sen vet du vad som gäller, helst vill vi ha rapporter mellan knystvärkarna.
http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1268783

//Kram Lotta

16 May, 2008 18:58  

Post a Comment

<< Home