Sunday, October 09, 2005

Lösbröst sökes

Jo, man har fullgott blogg-alibi om man kväll efter kväll hamnar i soffan (framför tv:n) för att fyramånadersklumpen vägrar sova längre än 10 cm från mammas bröst och varken den ömma modern eller fadern har fantasi, ork eller kraft nog att lösa problematiken. Förrän nu. Nu fick jag nog. Jag vill kunna lyxa med att tömma diskmaskinen, gå på ica och handla chips och gå på toa även efter kl 19.00. Så nu ska gossebarnet sova själv. I alla fall en liten stund.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nuu, känner jag igen! Stå på dig (i några minuter eller så) ;-)

10 October, 2005 11:17  
Blogger Bloggblad said...

Å, vad synd att jag inte har mjölk i mina längre (sen sisådär 25 år...) jag hade gärna legat där i soffan och ammat annars, dygnet runt, så kunde du tömt min diskmaskin och gått till affären...;)

12 October, 2005 23:14  

Post a Comment

<< Home